niedziela, 25 listopada 2012

Sowia poczta

Miał być dzisiaj rozdział, ale się nie wyrobiłam. Przepraszam, miałam za dużo na głowie i jeszcze sobie posiedzę nad lekcjami. Będę próbowała dokończyć go w najbliższe dni, mam nadzieję, że się wyrobię. Jeszcze raz przepraszam, ale wiedzcie, że się staram wyrabiać. Niestety, nauka i dodatkowe zajęcia, a także problemy prywatne. Na szczęście wiem już co ma się pojawić w rozdziale i niedługo opublikuję, obiecuję. Dodatkowo czekam na szablon, który mam ustawić razem z 15 rozdziałem. Być może zmienię adres, ale jeszcze to przemyślę.

Pozdrawiam, Freddie

6 komentarzy:

  1. Naćpana_Szczęściem ♥♥♥26 listopada 2012 18:09

    Ech, już nie mogę się doczekać, rozdziału i nowego szablonu!
    Rozumiem, że nie możesz się wyrobić z rozdziałem przez cholerne obowiązki. Ja sama czasami nie daję rady ze wszystkim się wyrobić. Wrr...
    No cóż, czekam z niecierpliwością na coś nowego.
    Pozdrawiam!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością w takim razie czekam na rozdział, nie mogę się doczekać. Wracaj szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy! :D (i zyczymy mniejszej pracy domowej i problemów.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na rozdział :D
    No to czekam ! ;d
    granger-land.blogspot.com No i u mnie nowy, tylko króciutki.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do obowiązków- znam ten ból, lekcje i lekcje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział powinien być dzisiaj, ewentualnie jutro ;) niedługo wpadnę, aby przeczytać Twoje opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń

© All rights reserved. Designed by grabarz from WioskaSzablonów. Powered by Blogger. | X X X X